ضد فتنه

ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

رضايي : يارانه سبز متفاوت از يارانه فعلي است

به گزارش مهر، محسن رضايي کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در دانشگاه شهيد بهشتي گفت: دولت آينده مي تواند سرآغاز تحول باشد. من شعارم نوسازي اقتصادي و فرهنگي است. اين نوسازي جز با يک نهضت اجتماعي حاصل نمي شود.رضايي با بيان اينکه قرار بود سياست را اخلاقي کنيم و نه اخلاق را سياسي افزود: وقتي بالاترين مسئول قوه مجريه در مناظره هاي سال 88، شرف و حيثيت ملي ما را با نشان دادن عکس يک خانم زير سئوال مي برد چطور مي خواهيد حيثيت و ناموس ما در جامعه حفظ شود؟ وقتي در مجلس مسئولان سيلي به هم نشان مي دهند چطور مي خواهيد به فرهنگ در جامعه رسيدگي کنيم؟دانشجويي از رضايي پرسيد آيا شعار يارانه سبز شما شبيه شعار آوردن پول نفت بر سر سفره هاي مردم آقاي احمدي نژاد است، که رضايي گفت: بحث يارانه سبز متفاوت از يارانه احمدي نژاد است. يارانه سبز را براي توليد و سرمايه گذاري مي دهيم و کساني که بخواهند کشاورزي سنتي شان را مدرن کنند.

 

باهنر : با کاهش 10هزار تومان از يارانه ها ، درمان رايگان مي شود

به گزارش مهر، محمد رضا باهنر ، در تبريز در خصوص هزينه هاي هنگفت بهداشت و درمان گفت:اگر بتوانيم از يارانه هر فرد ايراني بعد از اجراي فاز دوم هدفمندي ، 10 هزار تومان کم کنيم و به جاي آن هزينه هاي درمان را در کشور رايگان کنيم صددرصد با استقبال بي نظير مردم مواجه خواهيم شد.باهنر در ادامه سخنان خود گفت: من در کابينه خودم ، ژنرال مي خواهم تا اين ژنرال ها به طور جدي از زيردستان خود کار بکشند.محمدرضا باهنر همچنين گفت: طرح مسکن مهر يک طرح به ياد ماندني در تاريخ کشور بود و هموطناني که اميد «صاحب خانه شدن تا آخر عمر خود» را نداشتند توانستند با اجراي اين طرح ، صاحب خانه شوند.وي اظهار داشت: احمدي نژاد زماني مي گفت سرعت من 180 کيلومتر است هر کسي مي تواند به من برسد، غافل از اينکه جاده هاي ايران براي اين ميزان سرعت ساخته نشده اند.وي تصريح کرد: قوانين تصويب شده در ايران به رئيس جمهور اجازه سرعت بيش از 120 کيلومتر را نمي دهد.

پورمحمدي : 7ماه روي برنامه اقتصادي ام کار کرده ام

به گزارش فارس، حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان با بيان اينکه من با دولت هاي مختلفي کار کرده ام، تصريح کرد: در خصوص مهمترين برنامه هاي اقتصادي ام من حدود 7 ماه به طور منظم بر روي اين برنامه ها کار کرده ام. اما همان طور که مي دانيد دولت مجري قانون است و در حال حاضر ما در اواسط برنامه پنجم توسعه هستيم. دولت آينده نمي تواند برنامه هاي کلان را به هم بزند. برنامه هايمان را بايد در همين قالب طراحي کنيم.پورمحمدي با تاکيد بر اينکه زماني که برنامه پنجم را نوشتيم، تحريم ها به شدت الان نبود، گفت: هر برنامه اقتصادي که قرار است دولت آينده در دستور کار قرار دهد، نمي تواند بي توجه به تحريم ها باشد.پورمحمدي تاکيد کرد: تمام ظرفيت ها بايد به سمت توليد هدايت شوند.

لنکراني : رسيدگي به معيشت اقشار ضعيف بايد مهمترين اقدام دولت يازدهم باشد

به گزارش ايسنا ، کامران باقري لنکراني در دانشگاه آزاد کرج تاکيد کرد: "گفتمان بالنده در انتخابات پيش رو گفتماني است که کارآمدي را از دل آرمانگرايي استخراج کند و اين احتياج به تدبير و برنامه ريزي دقيق دارد" وي افزود: حرف آرمانگرايي محض مشکل گشاي امور کشور نخواهد بود و بايد اين آرمان ها را با يک برنامه ريزي دقيق تبديل به برنامه هاي عملياتي کرد که پاسخگوي مشکلات امروز ما باشد.

وي افزود: در ارزشهاي اقتصادي ديني تأکيد داريم که هر نوع برنامه ريزي حکومت بايد به نحوي باشد که فشار معيشتي حکومت بر مردم وارد نشود؛ رسيدگي به معيشت اقشار ضعيف و طبقات محروم اجتماع مهمترين اقدامي است که دولت يازدهم بايد انجام دهد؛ ولي اصلي ترين اقدام نيست. حتي در مقوله اقتصادي اگر صرفاً به همين نگاه بسنده کنيم در حقيقت به درمان علامتي پرداخته ايم.

 کواکبيان : يارانه ها را به صورت کارت اعتباري هوشمند به مردم مي دهيم به گزارش ايسنا مصطفي کواکبيان با دعوت مردم به پاي صندوق هاي راي اظهار داشت : من نمي خواهم گذشته و حال را باهم مقايسه و تحولات قديم را بازخواني کنم، ولي صدا وسيماي ما اصلاح طلبي را به گونه اي بيان کرده که برخي اصلاحات را طاعون مي پندارند و اين در حالي است که در قرآن آياتي آورده شده که نشان مي دهد هدف پيامبر در جامعه اصلاحات بوده است و اصلاحات نيز توفيق الهي مي خواهد.وي گفت: در برنامه هاي خود براي آينده به دنبال کاهش درصد تورم تا 20 درصد و بيکاري تا زير 10 درصد هستم.کواکبيان ادامه داد: تورم و اشتغال 2برنامه اقتصادي مربوط به نحوه کنترل نقدينگي در جامعه است و به دنبال آن هستيم که در سال آينده يارانه ها را به صورت کارت اعتباري هوشمند به مردم واگذار کنيم که با اين کار قدرت خريد مردم را بالا مي برد و در ضمن ميزان نقدينگي کنترل مي شود.

فلاحيان: بايد يارانه را به موازات افزايش قيمت انرژي پرداخت کنيم به گزارش فارس ، حجت الاسلام  علي فلاحيان در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان همدان کنترل تورم و کاهش نقدينگي، ايجاد اشتغال با گرايش فارغ التحصيلان دانشگاهي، هدايت صنعت کشور به سوي صنايع هايتک، افزايش صادرات محصولات کشاورزي، صنعتي و خدمات فني، ممنوعيت صادرات مواد خام و واردات آزاد مواد خام را از جمله برنامه هاي اقتصادي خود در صورت پيروزي در انتخابات برشمرد.

فلاحيان درباره يارانه ها نيز اظهار کرد:يارانه ها قانون شده و بايد اجرا شود، با اجراي اين قانون قيمت حامل هاي انرژي افزايش يافته و بايد يارانه ها را به موازات افزايش قيمت انرژي پرداخت کنيم، افزايش يارانه نقدي همراه با الزامات آن مفيد است، بايد به سمت خريد کالاي داخلي حرکت کنيم تا اين سرمايه وارد چرخه توليد شود، يارانه کارخانه ها و موسسات اقتصادي رونق يابد تا افزايش اشتغال، کاهش بيکاري و توليد ثروت داشته باشيم.

قاليباف : شرايط اقتصادي را مي توان با ۲ سال کار خوب درست کرد به گزارش ايسنا محمدباقر قاليباف در جمع مردم شهر اهواز با بيان اينکه "مردم آنقدر فهيم و بصير هستند که کوتاهي هاي افراد را به پاي دين و اسلام نگذارند"، تصريح کرد: شرايط اقتصادي را مي توان با دو سال کار و مديريت خوب، درست کرد و من نسبت به اين حرف متعهد هستم.

قاليباف در پاسخ به يکي از حاضران که گفته بود "ميان اداره شهرداري يک شهر و اداره کشور تفاوت است"، اظهار کرد:قطعا اين دو با هم تفاوت دارند؛ ولي اداره مجموعه شهرداري تهران آن هم در شرايط اقتصادي بسيار دشوار و در شرايطي که بودجه دولتي اين مجموعه به دلايل مختلف کاهش چشمگيري داشته است، کار بسيار دشواري است و توان مديريتي بسياري مي طلبد و در نتيجه اين يک سابقه مديريتي است.

عارف: اگر ما نقدي کنيم نقد براي پيشرفت است به گزارش ايسنا محمدرضا عارف در جمع دانشجويان دانشگاه قرآن و حديث درباره ضمانت اجرايي براي اجراي برنامه هاي خود تاکيد کرد: در طول سي سال حرف زياد زده شده است. ما اگر نقد مي کنيم نقد داخل خانواده براي اصلاح و پيشرفت است و ما در مقام نفي نيستيم و معتقديم خيلي کارها هم در طول اين 30 سال انجام شده است.وي درباره سرمقاله يکي از روزنامه ها که سيدمحمد خاتمي را مفسد في الارض ناميده بود نيز اظهار کرد: من از اين سرمقاله بسيار متاسف هستم، چون کار خلاف اخلاق انجام گرفت. آقاي خاتمي فردي متعهد است که تعهدشان بر هيچ کس پوشيده نيست. آيا جفا به انقلاب نيست که با رييس جمهوري که هشت سال سکان مديريت اجرايي کشور را بر عهده داشت اينگونه برخورد کنيم؟در اين بين دانشجويي گفت که خاتمي به انقلاب ضربه زده است و عارف نيز پاسخ داد: رييس جمهوري که تورم را مهار کرد و به اوضاع اشتغال رسيدگي کرده است، نمي دانم چه ضربه اي به انقلاب زده است؟

حداد عادل : بايد به واقعيات علم اقتصاد اعتماد کنيم به گزارش تسنيم پس از دعوت فراکسيون رهروان مجلس شوراي اسلامي از غلامعلي حدادعادل و پذيرش وي، اين ديدار صبح ديروز در فضايي صميمي انجام شد.در اين جلسه که با حضور شوراي مرکزي فراکسيون رهروان برگزار مي شد حداد عادل ضمن تشريح برنامه هاي خود به پايبندي به ائتلاف سه گانه تاکيد کرد و گفت: مشکل امروز کشور استفاده از روش هاي غلط است و اين روش هاست که بايد اصلاح شود. ما بايد بازي در اقتصاد را تعديل و به واقعيات علم اقتصاد اعتماد کنيم.وي در ادامه مقاومت اقتصادي و تغيير سبک زندگي را دو روي يک سکه دانست و افزود: تيم اقتصادي رئيس جمهور بايد در سطوح مختلف اقتصاد، متنوع و بدون وابستگي به جريانات سياسي و پاک باشد.

سبحاني: بايد به اقتصادي که قانون اساسي معرفي مي کند باز گرديم

به گزارش مهر، حسن سبحاني کانديداي انتخابات رياست جمهوري در جمع دانشجويان دانشگاه علم و صنعت تاکيد کرد: بازگشت به اقتصادي که قانون اساسي معرفي مي کند به تدريج زمينه را مي تواند به گونه اي فراهم کند که انسانها حداقل نيازهاي اوليه شان برطرف شود.سبحاني افزود: من هميشه از اصل 44 قانون اساسي دفاع مي کنم و هيچ زماني آن را غير قانوني ندانسته ام، مخالفت من با سياست هاي اصل 44 اين بود که در يک کشور توسعه نيافته خصوصي سازي موجب انحصار دولتي مي شود و راه به جايي نمي برد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}